25 Aralık 2010 Cumartesi

HER YENİ GÜNE BAŞLARKEN

Her yeni bir gün bizlere sunulmuş bir armağandır.
Başlarken, inancınız doğrultus...unda (Allah’ım/Tanrım/Evren/Öz)’den evrensel yardım talep edebilirsiniz.
Bu yeni günü bana bahşedilmiş bir armağan olarak görüyorum. kendime değer veriyorum.
hayatıma değer veriyorum.
her anım değerlidir ve her anıma değer katmayı seçiyorum.
Bugün, yüksek planda hayrıma olan olayların hafiflikle ve sevgiyle tezahür etmesine izin veriyorum.
Günüme sevgi, şefkat ve merhamet duygularıyla başlıyorum. (Hissedin.)
Hayatın tüm bolluk-bereketine, bilgeliğine ve sevgisine kendimi açıyorum.
Tüm canlılar için barış diliyorum. Tüm canlıların kutsandıklarını hissetmelerini diliyorum. Tüm canlıların sonsuz huzuru yaşamalarını diliyorum.
Daha önce yaratmaya niyet ettiğim her şeyin mucizevi yollarla bana geldiğinin işaretlerini görmeye niyet ediyorum.
Hayatımda her şey olduğu gibi iyi, güzel ve tamdır!
Şükürler olsun…
Olsun o halde/Amin!
arınmaya niyet ettim…
Şu an sonsuz kaynakla birim…
Geçmiş anlarımdan edindiğim ve şu an benim hayrıma olmayan tüm anılardan, korkulardan ve toksinlerden arınmaya niyet ettim.
Hepsini sevgiyle salıveriyorum. (Bedeninizi temizlerken de bu sözleri söyleyebilirsiniz:
Şu an arınıyorum. (Bedeninizdeki kabukları soyduğunuzu hayal edin.)
Arınıyor ve hafifliyorum…
Bedenimi seviyorum…
Sevgili bedenim ve onu oluşturan tüm uzuvlarım, organlarım, hücrelerim, sizlere teşekkür ediyorum.
Sağlığım, gücüm ve güzelliğim için şükürler olsun.
Sizi ve kendimi seviyorum.
Kendimi affediyorum ve bağışlıyorum.
kendimi seviyorum.
Her AN’da, daha hafif, daha güçlü ve daha güzelim…
Hatırlayın, bir yıl içinde bedenimizin %98’i kendisini hücre bölünmesi yöntemiyle yeniliyor! Bedenimizi oluşturan hücrelerle sevgiyle iletişim kurarak, onlara olumlu düşüncelerimizi kaydedebiliriz. İnsanın yapıtaşı sevgi, şefkat ve merhametten oluşur. Sevgiyle kendinizle-bedeninizle iletişim kurmaktan daha doğal ne olabilir ki?
Ayrıca çalışmaları ne kadar sık yaparsak bu olumlu düşünceler hücresel belleğimize nüfuz edecektir. Böylelikle de, öncelikle değişim ve dönüşüm sağlanmış olacak, zamanla da bu olumlu ifadeler bedenimizde olumlu duygular olarak tezahür edecektir. Yeni doğan her hücre bu bilgiyi taşıyacak ve insanın sonsuzluğunda bu döngü devam edecektir. Bu şekilde de hak ettiğimiz hayatı yaratmış olacağız.
Bilin ki, dış dünyayı iç dünya yaratır, içeride ne varsa dışarıda o olur!

(ALINTIDIR)

Hiç yorum yok: